Bloggutmaningar och nöjen

Fototriss del 208: Hårt

Den här veckan skippar vi att rota bland gamla bilder och kör på nytt och fräscht. Veckans tema är HÅRT, och jag valde att tolka det på nedanstånde vis.

För allvarligt talat, vem har inte någon gång halkat på isen och drattat i backen? Is är jäkligt hårt, så därför tycker jag att de här tjejerna som åker konståkning (på is) får representera veckans HÅRDA bidrag.

Bilderna är fotade på Gärdehov i Sundsvall 2013-02-09, och det var första gången jag fotade i en ishall, så var snälla… ;)
Sjukt duktiga tjejer för övrigt.

Konståkning-0792 Konståkning-0869 Konståkning-0894

 

Är det någon som blir förvånad om jag berättar att du kan se fler hårda bidrag genom att klicka på bannern nedan? ;)

Fototriss banner

32 thoughts on “Fototriss del 208: Hårt

    1. Ja det har du verkligen rätt i, det lär ligga oerhört hård träning bakom det där! Det tänkte jag inte ens på som tematolkning ;)
      Tack så mkt :)

  1. En snygg triss och jag blir lite avundsjuk. Dels skulle jag vilja kunna åka så där och dels få möjlighet att titta på när de åker (och fota) Snygga bilder du bjuder på!

    1. Tack så mkt :) Jag skulle också vilja kunna åka sådär!
      Känner mig dessutom lite lyckligt lottad, för jag hade verkligen ingen aning om att det var konståkning i hallen dit jag åkte, jag åkte dit för att fota fotboll, haha… Men detta var ju mkt roligare, och vackrare!

Säg mig vad du tänker om detta

