Onsdagsbus – Vovve edition

Idag har vi haft fint främmande här i Finsta. Moster Lena kom förbi tillsammans med tant Helly, och vi tog en promenad tillsammans. Vi gjort bort mot industriområdet på andra sidan järnvägen, och där släppte vi vovvarna så de fick röra sig lite. Det är ju inte allt för ofta som jag kan släppa Lillebror lös, så han var nog rätt nöjd över att både få vara lös och dessutom ha goa Helly att busa med. Helly var nog rätt nöjd hon med, även om hon stundvis var mer intresserad av Frolic-bitarna jag hade i fickan än att röra sig runt i snön :P

Hur som helst så var det himla trevligt, och vi lyckades dessutom få riktigt fint väder, fläckvis soligt och temperatur kring nollan. Me like!

Och ja, jag hade kameran med mig ;) Så här får ni lite bilder!

Fina vovvarna! ♥

2 thoughts on “Onsdagsbus – Vovve edition

Säg mig vad du tänker om detta

