Man kan ju inte vara på topp jämt.

Det känns lite som att den här dagen kommer att bli en svängig dag, rent humörmässigt. Började med ett samtal med inte allt för positiva nyheter (dock inget allvarligt heller, men ändå tråkigt), sedan ett samtal som lyfte humöret till det bättre. Därefter läste jag nyheter via Facebook som inte riktigt var vad jag hade önskat, men återigen, inte heller det var väl egentligen speciellt negativt. Men ändå. Därefter desto mer positivt då jag fick positiv feedback på en sak jag satt och skrev på igårkväll, good shit. Sedan lite musikalisk och samvetsmässig dipp, som räddades upp bara några minuter senare. Snabb kurva där kan man säga.

Nu har jag tre (nåja) punkter kvar på dagens schema, och eftersom den senaste ”aktiviteten” blev positiv så förväntar jag mig nästan att nästa punkt kommer gå åt skogen. Så då är ju frågan vad som blir nästa punkt: öva på att fota i min lilla ”fotolåda”, gå ut på promenad (isgata!) eller dagens arbetsträning. Ikväll ska jag dessutom åka till stan och dop-repa med syrran.

Hur ska det gå, hur ska det gå…?

BRA SÅKLART!

Inte fasen kommer varannan grej jag tar för mig gå åt skogen. Så ”skrockfull” är inte ens jag, så don’t worry :) Jag är tokpepp inför arbetsträning och dop-rep, och däremellan ska jag klämma in lite fotografering. Nu blir det lunch, sedan ut med LB, och sedan Färsta.

Så blir det.

Pelle, ridskolehäst på Färsta som jag är lite lätt kär i…!

One thought on “Man kan ju inte vara på topp jämt.

Säg mig vad du tänker om detta

