Det här är till intresseklubben:

Fy HELVETE vilken mensvärk jag har idag. Ja jag vet, det är väl inte så charmigt att skriva att man har mensvärk när man lika gärna kunnat skriva att man har ont i magen, men DET SKITER JAG I. Jag har MENSVÄRK och så är det med den saken. Morgonpromenaden med LB var INTE att leka med, herrejösses så ont det gjorde. Och alldeles strax ska jag åka iväg till Färsta, inte bara för att skrota runt i stallet utan först och främst ska jag alltså rida i lite drygt 50 minuter. Med mensvärken from hell.

Känns ju inspirerande.

Närå, det är klart det ska bli kul, men jag hade hellre gjort det utan mensvärken.

Sådär.
Information till intresseklubben [√]
Använda ordet ”mensvärk” fem gånger i ett inlägg innehållandes ungefär 11 meningar [√]

2 thoughts on “Det här är till intresseklubben:

Säg mig vad du tänker om detta

