Blogglivet

Om zebror och ”gräset är grönare”-funderingar

Idag har jag småpysslat lite med systers blogg. Och något som jag brukar fastna i när jag ska göra nåt är ju att börja läsa. Och fortsätta läsa. Gärna långt (nåja, allt är relativt) bakåt i tiden. Så då hittade jag det här inlägget.

Jag tycker ni måste läsa det.

Jag älskar hur min syster skriver och hur hon associerar. Jag bara älska’rt.

 ”Jag rekommenderar att man i så fall gör slut på en gång. Med hagen alltså.. innan man börjar lukta eller smaka. För det är faktiskt inte så jävla kul för zebraskötaren att komma på morgonen med lite gott fint hö och inse att zebrajäveln redan är mätt..”

Inlägget hittar du här: ”Tanke kring min systers inlägg..”

2 thoughts on “Om zebror och ”gräset är grönare”-funderingar

Säg mig vad du tänker om detta

