Vad ska vi göra? Ta två katter å köra?

Jaha, vad ska alla göra idag? Ska ni ut och flyga eller?

Man kanske skulle ge sig ut med kameran i eftermiddag och se om man hittar några lågt flygande kärringar…! Själv tänkte jag försöka hålla mig på marknivå, känns säkrast. Var ju trots allt länge sedan jag flög kvast senast, så jag tar det säkra före det osäkra.

Förutom det så är det alltså påskhelg nu då. För en gångs skull så har jag lite planer. Fast betoningen är väl att det just är planer, för det är väl egentligen ingenting som är 100% spikat.

Idag börjar det roliga, jag ska nämligen få hålla en privatlektion på Färsta eftersom min handledare hade dubbelbokat sig. Det gör mig ingenting alls förstås, det ska bara bli roligt. Ikväll är det hockey på tv och det funkar ju alltid som underhållning.

Imorgon blir det förhoppningsvis mucho roligt. Då ska jag nämligen iväg på fotouppdrag om allt blir som det är planerat. Det är Robin och Maddes dotter Agnez som ska förevigas. Lite nervöst är det, men det ska bli roligt :) Det är kanske inte heller det/den enda som ska fotograferas den här helgen, för jag har nämligen lite preliminära planer med lillasyster med. Nu kanske det är lite mer tveksamt eftersom lilltösen varit/är sjuk, men vi får väl se. En annan plan som är preliminär, som jag väl får reda på idag om det blir ngt av, är att jag och LB ska åka ut till mosters stuga i Lubban och hälsa på henne och Helly. Men det kan lika gärna bli till veckan, om det ens blir av. Den som lever får se. Och om inget annat oväntat dyker upp så finns reservplanen; nationella hopptävlingar på SRK.

Så det är ju bra. Jag slipper sitta göralös medans alla andra kärringar är på Blåkulla. Good shit.

Säg mig vad du tänker om detta

