Lista

Denna är stolen from Hatchetface.

När vaknade du imorse?
 Ganska precis klockan nio.
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Men så jävla varmt då! Orkar jag öppna balkongdörren lite?
Har du ringt någon i dag, vem och vad sa ni?
 Ja fyra personer har jag ringt. Robin, för att planera fotograferingen. Andreas, för att socialprata. Syrran, för att socialprata. Pappa, för att undersöka när han och Emma skulle träffas, så att jag skulle kunna överlämna påskägg till lillasyster ♥
Har du ont någonstans?
 Ja, svankryggen och axlarna/nacken. (Den som säger att jag har ont för att jag är otränad kommer att åka på stryk).
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 Skulle nog kunna döda för en lagom stor bit kladdkaka! Eller fruktsallad. Det hade också varit hiskeligt gott.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
 Matvaror igår på ICA Maxi
Vilken var den första hemsidan du gick in på internet? Min fundering är samma som den jag stal listan av; Någonsin? Det var nog i så fall Altavista eller nåt sånt för min del. Eller Hotmail.
Vad ska du göra ikväll?
 Större delen av kvällen är ju redan avverkad, jag har ägnat den åt diverse mer eller mindre lagliga aktiviteter (nej då, jag är alltid laglig. Jättelaglig.), kollar på Änglar och Demoner, samt kikat igenom bilderna från dagens photoshoot.
Vilken är den första låten du sätter på idag?
 Wrong song.
Vad tycker du om din blogg?
 Åh jag tycker så mycket om min blogg. Har alltid gjort det. Både den här och den jag hade på blogg.se, men jag är mer nöjd med wordpress som verktyg än vad jag någonsin var på blogg.se. Däremot hade jag ju finare designer på blogg.se, men de var det ju Emma S som designade åt mig. Här pysslar jag lite hjälpligt själv bara.
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
 Jo men för tusan, jag fick tänka en stund men jag var nog så när som på väg att åka hem från Fanny efter repet.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
 Jag har fått komplimanger för mina ”foto-skills” idag :))
När fotade något senast, och vad?
 Haha, ja det var ju fotosessionen hos Robin och Madde det :)
Har du gjort av med pengar idag, på vad? Inte ett öre faktiskt!
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
 Antingen pallen som står under bordet, eller sladdarna från datorn som hänger ner på andra sidan bordet.
Vad har du på dig idag? Nåt så exotiskt som mysbyxor, linne och en tröja. Avancerat, huh?

Säg mig vad du tänker om detta

