Photoshoot

Photoshoot i Indal

Idag har jag haft den stora äran att få fota Robin, Madde och deras barn Tilda, Nilas och Agnez. De ville ha en bild att skicka till tidningens Nyfödda-avdelning, och jag var, och ÄR, jätteglad över att de frågade mig :) Så sjukt söta ungar de har. Tilda var verkligen en sann linslus och verkade älska att bli fotograferad. Jättekul även för mig då! Det blev aningens krångligare sedan då Nilas inte riktig var på humör att samarbeta, och Agnez var en trött lite tös. Men förhoppningsvis blev det några bilder som familjen gillar!

Jag tänkte bjuda på några bilder här med!

Efter-fotograferings-mys. Agnez, Leo och Robin
Efter-fotograferings-mys. Agnez, Leo och Robin
Det här med fotografering är inte alltid så lätt när det är fem olika (eller okej, fyra, Robin och Madde var rätt överens) olika viljor! :))
Det här med fotografering är inte alltid så lätt när det är fem olika (eller okej, fyra, Robin och Madde var rätt överens) olika viljor! :))
Hela fina familjen! :)
Hela fina familjen! :)
Tilda och Agnez (och Leo)
Tilda och Agnez (och Leo)
Tilda och Agnez
Tilda och Agnez
Tilda och Agnez
Tilda och Agnez
Syskonen Gröning, Nilas, Tilda och Agnez
Syskonen Gröning, Nilas, Tilda och Agnez
Charmtrollet Tilda
Charmtrollet Tilda
Robin med sina döttrar Tilda och Agnez
Robin med sina döttrar Tilda och Agnez

Jag är nöjd med dagen och helt okej nöjd med bilderna, och jag hoppas att även familjen i fråga är nöjda. Annars har jag förstås erbjudit omfotografering. Och ja, jag hoppas ju att jag får fotografera fina familjen fler gånger också, en riktigt härlig familj det där!

 

 

Säg mig vad du tänker om detta

