TV, Serier och Filmer

Jag förstår inte.

Jag förstår inte – Men du får gärna förklara för mig.

Varje gång jag ser reklamen för ”En stark resa (igen) med Morgan och Ola-Conny”, den när de står med en kvinna i nån butik eller ngt, och diskuterar frukostvanor, så förstår jag verkligen inte varför folk vill se det programmet. Jag förstår inte. Jag får obehagliga rysningar i kroppen pga hur pinsamma de är, och hur dåliga på engelska de är. Jag skäms! Sådär som man kan göra ibland när man ser folk göra bort sig, även om man inte har någon som helst relation till människorna i fråga. Det får mig DEFINITIVT inte att vilja se programmet. Och nej, jag har aldrig sett serien Ullared heller, och kommer inte göra det, så jag har väl kanske missat storheten hos de här två karaktärerna. Jag menar, de är ju uppenbarligen tillräckligt populära för att få en egen spin-off-serie. Som nu dessutom går in på sin andra säsong. Så någon dragningskraft har de ju uppenbarligen.

Jag kan bara inte förstå det.

Bild från Kanal5play.se

Säg mig vad du tänker om detta

