Dagbok

Nya ridbyxor nu, tack?

För några veckor sedan beställde jag ridbyxor från Börjes. Sedan visade det sig att de var slut på lagret, och att de skulle skickas så snart som möjligt. Fem veckor, uppskattades det till. Och det är väl två veckor sedan nu tror jag. Kanske tre. Jag minns inte. Tre är det nog. (Den 20 mars var det, jag kollade). Hur som helst.

JAG VILL HA NYA RIDBYXOR NUUUU!

Kan lova att jag är hyggligt less på ridbyxor med lika stort hål i grenen som det är för midjan. Sen ska väl lagen om alltings jävlighet träda in och när de nya ridbyxorna väl kommer så lär jag väl få ett par ridbyxor som inte passar mig, men den dagen den sorgen. Ni lär få höra avgrundsvrålet då skulle jag tro.

Nu ska jag iaf kliva i de trasiga och sedan bege mig till stallet. Idag är det jag och Valle som ska göra manegen osäker. Fina killen!

Om drygt tre timmar kommer det mera Clydesdales. Puss på er så länge :)

Säg mig vad du tänker om detta

