Allmänt

Fotosugen

Idag har jag en sån där dag då det verkligen kliar i fingrarna – jag vill ut och fota! Men det finns två väldigt ”bra” anledningar till att inte göra detta; dels fick jag någon eftersläng av förkylningen efter lördagen, så nu är jag hyfsat däckad igen, och dels så har jag elakt ont i handlederna idag. Det är två rätt stora anledningar till att hålla sig inne och vila.

En annan anledning är väl att jag inte riktigt vet vad jag skulle fota. Det har inte kommit jättemånga vårtecken, och jag har inte riktigt energi till att springa omkring och leta upp dem. Jag sparar min energi till promenaderna med Lillebror. Visst skulle jag väl kunna ta med mig kameran ut när jag går med honom, men det blir inte riktigt bra, det är svårt att fokusera.

Hur som helst. Jag vilar idag. Jag hoppas att jag är fräsch nog imorn för att kunna arbetsträna, blir tråkigt i längden att mest bara sitta hemma. Lätt att vara efterklok, och jag borde kanske ha hållit mig inne i helgen, men nu blev det som det blev och det får jag sota för nu. Men trevligt var det!

Sundsvall Custom & Hot Rod Show-0413

Säg mig vad du tänker om detta

