Ny look, och en Facebook-sida.

Jag tog med mig kameran ut på förmiddagspromenaden med Lillebror förut. Hade egentligen inga förhoppningar om att kunna fota något, det är oftast mer eller mindre omöjligt när han är med, men jag ville ha någon vår-ig bild till bloggen. Vid husväggen här nedanför finns det maskrosor, så det fick bli en sådan som header-bild här på bloggen. Och på min nya Facebook-sida. För det blev en sån ändå!

Ett uppriktigt tack till Fanny för din peppande kommentar och ett ironiskt ”Thanks for the support” till övriga. ;P

Nej skämt åsido. Det fick bli en Facebook-sida för foto-Erika, och jag hoppas att ni hakar på och sprider den, så att jag får fler fototillfällen! Jag är billig! (Hur ofta kan man säga det och få det till något positivt, liksom!?)

Klicka på bilden nedan för att komma till sidan.

Aliva Photography

 

Presentationsbilden, den här bilden ovan, är troligtvis bara tillfällig. Den är för övrigt fotad av min vän Emma :)

Säg mig vad du tänker om detta

