Feberfri 2.0

Sådärja! Förra veckan hade jag feber några dagar, sedan gick det över. Sedan blev det helg och jag begav mig utanför hemmets väggar, och förkylningen tog ny fart. På måndag-eftermiddagen hade jag dragit på mig feber igen. And so was my life på tisdag och onsdag med. Fast igår sov jag ett par timmar mitt på dagen, och efter det kändes det mycket bättre! Sedan att jag sov som skit inatt, det fick jag väl räkna med eftersom jag sov på dagen igår, MEN, idag är jag feberfri och relativt mycket piggare. Trött pga dålig sömn, men pigg i fråga om hälsa. Så om några timmar drar jag iväg på Färsta och gör mina timmar som en normal människa!

Här får ni en random bild bara för sakens skull.

Skräp

 

Jag gillar den faktiskt, även om den är tråkig. Och den är inte redigerad heller, flaskan låg precis mellan två skuggor vilket jag inte ens tänkte på innan jag kom hem och såg bilden i datorn. Sånt är lite kul faktiskt.

Och apropå foto, så har jag flera preliminära fotograferingar på gång. Två familjefotograferingar, en gravidfotografering, tre baby (och toddler?)-fotograferingar, och en fotografering med lite äldre barn. De flesta är planerade till sommargrönska, vilket jag ser fram emot väldigt mycket, så det gör ingenting att det blir en viss väntetid. Det ska bli så himla kul!

Någon fler som är sugen på att fota sig, eller sina barn eller familj, eller husdjur eller något annat slags ”event”? Jag är frivillig ;)

4 thoughts on “Feberfri 2.0

Säg mig vad du tänker om detta

