Djuren i mitt liv

Kissen haltar :(

Jag släppte ut katterna på balkongen igår, de blir alltid så glada (?) när balkongdörren öppnas och det är full fart ut. De höll sig där ute i kanske en timme innan jag drog igen dörren (det blåste ju som rackarns). Den första katten kom in, och den andra kom in. Men då var det ju som så att den andra katten kom och haltade! Vänster framben verkar störa honom. Jag har varit där och känt och klämt (försiktigt) och försökt se med ficklampa, men jag kan inte se något. Han försöker inte heller döda mig när jag är där och känner och klämmer, men han är ju dock lika frivillig till att bli undersökt som en intvålad slimig fisk.

Men han haltar fortfarande, så något är det ju som stör. Avvaktar lite och ser om det går över av sig självt, annars får vi väl åka till billigaste stället i stan – veterinären… ><

Kapten

 

Kissen ♥

3 thoughts on “Kissen haltar :(

    1. Kan va! Han verkar ju som sagt inte speciellt öm vid beröring. Samtidigt är han ju inte känd för att vara smartaste katten i stan så han kanske inte fattar att han borde reagera om nåt gör ont… ;P

Säg mig vad du tänker om detta

