Allmänt

Önskar eder en trevlig Valborgsmässoafton

Förra året ”firade” jag Valborg genom att att få körförbud på den lilla röda golfen (del 1) (del 2), och det var ju upplevelse jag helst slipper göra om, även om det löste sig rätt bra till slut. I år vet jag inte riktigt hur ”firandet” kommer att se ut, men jag vet så pass mycket att Lillebror ska få åka till Lubban och slippa raketer och smällare tillsammans med Helly och Tony. Jag tror att det kommer bli ett bra firande för hans del! För min egen del, ptja, det återstår att se helt enkelt!

Helly och Lillebror-0089

Till er tvåbenta som ska fira så hoppas jag ni får trevligt. Akta fingrar och allt annat som kan komma i vägen för eld eller raketer, don’t drink and drive, och tänk på alla stackars fyrbenta som inte uppskattar fyrverkerier, skjut med måtta om ni ska skjuta.

Och ha så trevligt!

 

One thought on “Önskar eder en trevlig Valborgsmässoafton

Säg mig vad du tänker om detta

