Allmänt

I had a dream

Jag drömde inatt att jag flyttade. Att jag och min dröm-sambo och husdjuren flyttade till en stooor lägenhet, typ en fyra (kan ha varit större med) eller något. Jag minns att jag var otroligt petig med inredningen där i drömmen, men så här i efterhand har jag ingen aning om vad eller varför, men en sak minns jag. Ett av rummen, det största, var min egen ”lilla” fotostudio. Jag hade lampor och blixtar och bakgrunder och gud vet allt, allt man kan tänkas behöva hade jag. Och där hade jag min egen lilla fotofirma.

It was a good dream.

(Bild från google)

 

One thought on “I had a dream

  1. Det är en bra dröm och kanske nåt att sträva efter? Du har talang för foto, så fortsätt arbeta och utvecklas tills du är redo att ta klivet och faktiskt starta en egen liten fotofirma. Ingenting är omöjligt!

Säg mig vad du tänker om detta

