Bloggutmaningar och nöjen

Fototriss del 221: Inramad

Tre väldigt olika inramningar, men likväl inramningar!

En slags inramning
En slags inramning
Inramning med målad ram. En av de mest unika väggar som jag någonsin sett.. :)
Inramning med målad ram direkt på väggen. En av de mest unika hem-väggar som jag någonsin sett.. :)
Inramade modeller. En av reklambilderna jag fotade på Boda Borg Torpshammar häromveckan.
Inramade modeller.
En av reklambilderna jag fotade på Boda Borg Torpshammar häromveckan.

Jag har varit lite frånvarande från Fototriss ett tag, och det beror väl framförallt på att jag haft (har?) någon slags paus från bloggandet. Men nu ska jag försöka börja åtminstone trissa igen, så kanske bloggandet kommer på köpet.. :)

För att kika på fler inramade trissar så klickar ni på bannern nedan.

Fototriss banner

29 thoughts on “Fototriss del 221: Inramad

  1. Tänkte Bodaborg direkt jag såg bilden! Det är så kul där, man blir som barn på nytt :) Snyggt fotat! Så gillar jag den häftiga väggen.

    1. Ja man blir verkligen det! Modellerna (och jag också ska erkännas) var skeptiska när vi kom dit, vi trodde väl att det skulle bli stelt och svårt, men de lekte på som aldrig förr så bilderna tog sig själva nästan :)
      Tack så mycket! :)

  2. Den första var ju grym, ifall jag skaffar en högerstyrd bil, kan jag inte få låna den föraren när det är poliskontroll :)
    Den sista hade du fått till jättebra, arrangera människor är en konst.

  3. BodaBorgsbilden var kul, länge sedan jag var på Torpshammar nu, men det är nog dags för en tur dit snart :) Bra triss med olika teman i bilderna.

    1. Ja innan jag var dit och fotade så var det säkert tio år sedan jag var där senast! Men det var lika kul som jag kom ihåg det :)
      Tack så mkt :)

  4. Helskön tolkning :) Här går det inte att välja favorit! Vad kul att du kom in först, en annan satt med uppkoppling via mobil bara ute i Tynderö, så det var bara att ge upp kampen ;) Glömde mitt 4G hemma :( Kul att du är tillbaka också :) Ko utsläppet vart det inget av med, jag vart inkallad för sent, hade bokats in på annat uppdrag.

  5. Härliga trissar! Bodaborg är verkligen en rolig plats. Nu är det många ryggskott sen jag var där men skulle nog kunna tänka mej att åka dit igen.

Säg mig vad du tänker om detta

