Hundvakt?

Jag söker någon i Sundsvall/Timrå eller Härnösandstrakten som kan tänka sig vara hundvakt på lördag. Jag och en bekant ska åka till Hemsö Fästning och fota lite, och kanske även ta svängen förbi Höga Kusten, så det hade varit skönt om Lillebror hade sluppit vara ensam hemma och jag hade sluppit känna att jag måste skynda mig hem.

Pleeeeease?

Annars är väl planerna den närmsta tiden rätt lugna, nu ska jag ge mig iväg till betena och kolla till ridskolans hästar och ponnyer, kanske fota lite med. Imorgon är sista besöket på affektiva innan K går på semester, och det ska bli så roligt att berätta för honom att jag fick jobbet. Annars blir nog även morgondagen rätt lugn. På lördag blir det alltså Hemsön och sedan har jag nog inget mer planerat innan jobbet börjar. Förutom att kolla till hästarna då alltså, det gör jag ju varje dag nu.

Så ja, det är väl ungefär så det ser ut.

Sooooo… Hundvakt, anyone?

4 thoughts on “Hundvakt?

Säg mig vad du tänker om detta

