Allmänt

Hurra, imorgon är det måndag!

(Och detta säger jag utan ett uns av sarkasm i rösten!)

Hur många av er känner för att kasta rutten frukt på mig just nu? :P Men faktiskt, jag har efter diskussion med LK (hehe) fått okej att utropa hurra-det-är-måndag i åtminstone tre veckor utan att bli direktförklarad som idiot. Mitt argument att man faktiskt får känna så – speciellt när det handlar om ett nytt jobb – gick hem. Puh.

Så, imorn är det alltså måndag, och första ”riktiga” utbildningsdagen. Jag är minst lika taggad som i fredags, om inte mer. Funderar seriöst på att åka in och börja lite tidigare än tänkt (vi har någon slags individuell studietid i deras online-utbildnings-jox) så att jag får lite extra plugg-tid. Känns som det kan behövas med tanke på att vi ska klämma in tre veckor utbildning på en vecka. Puh.

Nåja, vi får se. Det beror väl lite på hur pigg jag är imorn med.

Lillebror har förresten åkt iväg på ”minisemester” till moster och Helly i Lubban nu, så åtminstone ett par dagar nu är jag hundledig. Väldigt ovant, men tror det blir lite skönt både för mig och lurvet. :)

Meeen, imorn är det måndag och då ska jag jobba, så därför avrundar jag här och nu.
Go’natt go’vänner!

Säg mig vad du tänker om detta

