Fototriss del 226: Så här ser det ut där jag är

Fototriss är tillbaka! ♥

Veckans tema: Så här ser det ut där jag är.
Så jag tog med mig kameran ut på kvällens sista hundpromenad, så så här ser det onekligen ut i mina kvarter.

Solros

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol…ros.

Lilla snigel, akta dig...

Lilla snigel, akta dig…

Dags att kolla till bilen sin kanske...?

Ägaren till denna bil har inte tittat till den på ett tag…!

För att se fler trissar på veckans tema, klicka på bannern nedan.

Fototriss banner

28 thoughts on “Fototriss del 226: Så här ser det ut där jag är

  1. Vilken underbar solros! Man blir glad, varm och lugn av solrosor. Vi har ett ställe med självplock för 10:-/st. Måste nog åka dit och plocka ett par :)

    • Visst är den! Oj, vad häftigt att få plocka! Det skulle jag också vilja göra. Denna står ensam utanför ett dagis, så den får förhoppningsvis stå kvar där och vara vacker :)

Säg mig vad du tänker om detta

