Ett olämpligt inlägg

Jag har någon gång hört att det finns en viss likhet mellan matlagningsprogram och porr. Njutningsfulla upplevelser som gör att man blir lite småsugen där hemma i soffan. Sugen på olika saker, givetvis, men ändå sugen.

Tidigare idag satt jag och finevän i soffan och kollade på nåt grilltävlingsprogram på fyran, och jag kom att tänka på den här liknelsen. Och den otroligt skrattretande tanken på hur det vore med matlagningstävlingarnas motsvarighet i porr.

”Veckans tema är rollspel. Ni ska tillsammans i laget kommer överens om ett lämpligt scenario, agera ut det, och det par som av domarna efter 3 timmar anses vara mest tillfredsställda är det lag som fortsätter tävla om titeln Porrstjärnorna. Det lag som får sämst resultat blir eliminerade. Lycka till”.

Hysteriskt kul tanke. Om man har min humor, vill säga.

(Och nej, jag tänkte inte blanda in några könsroller eller villkor i det här inlägget. Det är ju på skoj för bövelen!)

Säg mig vad du tänker om detta

