Allmänt

Imorgon gäller det

Imorgon åker jag ner till Sthlm igen. Det är dags för den andra, och såvitt jag vet slutgiltiga, testdelen för jobbet på SOS Alarm. Ett nytt simultantest ska göras där, hemma har jag fått göra två personlighetstest (via datorn) och imorgon får jag då ”omdöme” efter dessa tre tester. Förra gången fick jag svar direkt efter simultantestet om jag hade lyckats med det eller inte, så jag hoppas att det är likadant den här gången. Om jag lyckas, vill säga. Annars kan de få avvakta så slipper jag grina på tåget hem ;P

Nej, men faktum är att jag inte är jättenervös över själva testerna. Jag är mer nervös inför att faktiskt hitta dit, både tunnelbana och promenad ska avklaras, och vägbeskrivningen kändes väl inte som den mest simpla i världen, men det visar sig väl. Får programmera in taxibolagens nummer i telefonen i förebyggande syfte kanske ;P Men jag har ju lite ”gå-vilse-tid” åtminstone, jag kommer ner 9:40 och jag ska vara på Rekryteringsmyndigheten kl 12.

Puh.

Nu blev jag mer nervös. Men det går säkert bra :)

Nu ska jag åka iväg och handla lite smått inför morgondagen, typ frukost och nåt att ha på tåget på morgonen. Sedan blir det kvällsprommis med vovven och sedan dusch och sova. Tåget går 6, så egentligen borde jag väl egentligen ha varit på väg mot sängen, men nu blev det som det blev den här kvällen. Får sova på tåget (haha, önsketänkande).

Wish me luck!

När en lastbil passerar på E4 vid Midlanda mitt i natten, då kan man få en sån här bild.
När en lastbil passerar på E4 vid Midlanda mitt i natten, då kan man få en sån här bild.
Säg mig vad du tänker om detta

