Bloggutmaningar och nöjen

Fototriss del 227: Randigt

Min tolkning på temat randigt kommer från tidigare i veckan då jag var ute och fotade i sommarmörkret.

Bilderna är klickbara.

Vackert randigt ljus blir det när en lastbil passerar på E4.
Vackert randigt ljus blir det när en lastbil passerar på E4.
Ränder bildas i de tunna molnen som försöker gömma de vackra stjärnorna
Ränder bildas i de tunna molnen som försöker gömma de vackra stjärnorna
Ljusränderna uppstod när jag fotade ett plan som gick ner för landning
Ljusränderna uppstod när jag fotade ett plan som gick ner för landning

Kanske inte randig så som man annars tänker sig, men jag tyckte detta fick passa :)

Kika in andra randiga teman genom att klicka på bannern nedan.

Fototriss banner

25 thoughts on “Fototriss del 227: Randigt

  1. Vackra bilder :) Nu till det lustiga, det första jag ser i morse när jag slår upp mina blå är just ett flygplan som går inför landning just där du fångat flygbilderna. Jag bor mittemot på Alnön :) Fin tolkning i alla tre bilderna! Bra jobbat!

  2. Härlig triss, snygg och lite annolrunda. Gillar ditt kvällstema ;)
    sista bilden på planet som går ner för landning är väldigt cool, bra fångat!

Säg mig vad du tänker om detta

