Allmänt

Pensionärsvarning

Klockan har inte ens passerat 20:00 och jag är mer än redo att sova. Har varit trött hela eftermiddagen och nu… Ja, nu är inget undantag.

Idag har jag roat mig med att gå till frisören, handlat och bakat morotskaka. Inget av det är speciellt ansträngande, men ja, ändå dödstrött. Men å andra sidan så ska jag ju faktiskt börja jobba kl 6 imorgonbitti vilket innebär uppstigning innan kl 5, så att sova tidigt känns ändå rätt så rimligt.

Imorn blir det, förutom jobb, iordningställande av hallonkaka och smörgåstårta. Wish me luck.

FYI – Morotskakan blev god. Just sayin’.

Säg mig vad du tänker om detta

