Fototriss del 233: Stillhet

Jag skolkade från trissen förra veckan, jag erkänner. Men den här veckan är jag med igen, dock med gamla bilder, från en plats som ger mig stillhet.

Smackgrundet och naturreservatet där.

Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Smacken kväll

Smacken gräs

Smacken strand

 

Det är helt klart vackert där ute, en sommaridyll både på nätter och dagar. I like.

För att få fler doser stillhet, kika på övriga trissares bilder via bannern nedan.

Fototriss banner

18 thoughts on “Fototriss del 233: Stillhet

  1. Ja verkligen! Jag sveper min blick där över nu, ingen eld lyser som det kan göra. I Bild tre ser du över Klingerfjärden till mig och min gård. Om du räknar från höger är det nummer tre. Ett delta som jag väl känner, brukar åka upp i de olika fårorna med båt och har vandrat många gånger därnere sedan barnsben. Fiskat där också sedan mycket unga år. Platsen är mycket vacker som du gestaltat bra! Mycket fina bilder! Stillhet = Självklart :)

  2. Jätte fina bilder :) Kollade först på bilderna innan jag läste texten och tänkte på en gång att det där måste vara från Smacken, Var själv på väg dit idag men fick vända innan jag ens hade kommit halvvägs på första bron för att det började regna :( Så för mig förmedlar bilderna verkligen stillhet då jag själv söker mig dit ibland för lite stillhet och ro och med kameran nedpackad så klart :) Snygg triss

  3. Klickar på din bilder och plötsligt är jag i en annan värld. Visst känner jag stillheten. En jättefin triss och att du skolkade förra veckan är helt ok ;-)

Säg mig vad du tänker om detta

