Photoshoot · Vardagen

Framsteg!

Idag har jag fotat syrran, Eve och Mattias, Emmas pojkvän. Väldigt trevligt och många fina bilder!

Förra hösten fotade jag Emma och Eve uppe på Norra Berget, det blev det årets höstfotografering. Då var jag ändå skapligt nöjd med bilderna, även om det även vid det tillfället kanske inte riktigt var ”my best work”, så att säga. Det var svårt ljus att jobba med den dagen.

Men idag alltså! Åh. Jag är kär i bilderna.

Men ja, jag tänkte bara lägga upp en liten jämförelse från förra året (24/9 -12) och idag (6/10 -13) så ni får se själva!

Jag tycker personligen att det är en enorm skillnad på bilderna. Men det är ju jag det. :)

Godnatt!

Säg mig vad du tänker om detta

