Things I’ve learned

Två och en halv dag med feber är avklarade, och jag har lärt mig följande:

*Feber dämpar inte suget efter att spela Guitar Hero. Det dämpar inte heller suget efter laxsushi.
* Jag MÅSTE verkligen skaffa en ny säng, herrejösses vad jag har ont i ryggen nu efter ovanligt mkt tid spenderat i sängen.  AAAAAAJ!

Eh…

Ja, jag har då alltså inte lärt mig sååå mycket.  Bara att jag har ett ruskigt ha-begär för tillfället. Ge mig sushi, guitarhero och en ny säng så är livet grand!

Säg mig vad du tänker om detta

