Blogglivet · Internet

Man blir ju som brydd

En sak som jag fortfarande tycker är skitkul med bloggen är att man kan se vad människor har angett för sökord för att hitta hit. Ofta stämmer det ju överens rätt bra, jag förstår helt och hållet varför google (eller vad de nu har använt för sökmotor) har föreslagit mig, men ibland slår det ju verkligen bara heeelt fel.

Exempelvis, idag kan jag se fyra sökfraser. Vi kan dela upp dem i fyra kategorier.

1 – Stämmer bra!
”hästschampo längre hår”
Ja för all del. Jag har ju skrivit en hel del som hur jag tvättar håret med hästschampo, och hur jag även upplevde att håret växte snabbare tack vare (?) detta. Så den sökfrasen var ju i så fall mitt i prick.

2 – Helt okej!
”modo hockey onepiece”
Jadå, jag har skrivit en hel del om Modo, så det är ju inget konstigt. Är osäker på om jag skrivit ngt om deras onepiece, men om inte annat så har jag säkert nämnt hur otroligt fult jag tycker det är med onepiece i allmänhet.  Säkert jätteskönt och mysigt, men ändå fult!

3 – What the fuck?
”skolka tree dagar”
Näe, jag har verkligen ingen aning.

4 – What the freakin’ fuck?!
”hur mycket bajs kommer ut när man prutar”
HAHAHAHHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖR. För det första – vem söker på det?! För det andra – hur i heeeela världen lyckades min blogg komma som resultat på den sökfrasen?! Åh ursäkta, men jag ska bara gå och dö av skratt en stund!

Säg mig vad du tänker om detta

