Varde ljus!

Alltså, Partylite. Detta fantastiska fenomen. Dessa ljuvliga dofter!

Ikväll har jag varit iväg och hämtat min senaste beställning och nu luktar det underbart gott här hemma igen. Blir visserligen en kort eldning ikväll eftersom jag strax ska sova, men ändå. Lo-ve-ly!

Linjer

Apropå sova förresten.

Jag har ju ny säng! Sprillans nya bäddmadrasser (2×80) och en ny fin sängram! Åh jag är sååå kär i min säng, jag tycker att vi borde ligga tillsammans jämt. Jag har inte riktigt kommit till den där ”sova gott hela natten”-nivån, MEN, jag kom redan efter första natten till ”vakna utan att ha ont i ryggen”-nivån. And I Looooooooove it!

Så ja. Nu ska jag gå och ligga med min nya kärlek.

Hej på er!

Säg mig vad du tänker om detta

