Bloggutmaningar och nöjen

Fototriss del 243: Färgstarkt

Årets sista Fototriss bjuder på färger.

Mitt tema är kanske inte det mest färgstarka, men jag valde medvetet att helt enkelt ta bilder som bryter av lite mot den nyfallna snön.

Julpynt i parken 1 Julpynt i parken 2

Julpynt i Merloparken 3

Fler färgstarka trissar hittar du om du klickar på länken nedan.

Och kolla – det är tävling med! Tydligen kan man vinna nåt från Ving :)
http://www.ving.se/langresor-reguljarflyg

Fototriss banner

44 thoughts on “Fototriss del 243: Färgstarkt

    1. Tack så mkt :) Fast helt svartvitt är det inte, färgerna är inte manipulerade utan det är helt enkelt mörka träd och vit snö där bakomför.. :) Så det blir en svartvit känsla ändå :)

  1. Det är så snyggt att man nästan fäller en tår :) Du har till att börja med vunnit en fotobok ;) Helt underbar tolkning :) Och ny kamera har du också ;) Lycka till!

    1. Nämen, så du säger :) Ja drömma går ju, men tävlingar har aldrig varit min starka sida :) Kameran är dock inte så ny längre, den köpte jag i somras :)

Säg mig vad du tänker om detta

