Dagbok

Är jag sist kvar?

Jag tänkte bara att jag måste kolla med er. Är det någon som fortfarande roar sig med typ Wordfeud och Quizkampen eller är jag och finevän de sista kvar på festen så att säga? Om någon annan fortfarande spelar så får ni mer än gärna skicka en inbjudan.

Wordfeud – Santana84
Quizkampen – Aliva84

Annars har jag väl inte så mycket nytt att komma med. Har varit ledig idag, och ska så även förbli imorgon och på måndag är det tänkt. Sedan om det blir så eller ej återstår väl att se, men såvitt jag vet är vi överbemannade på jobbet och då bör jag klara mig även om någon skulle bli sjuk. Peppar peppar för tusan…!

Imorgon ska jag troligtvis spendera min lediga dag i 0660-staden. Kan bli intressant. Kameran ska med också, men om det blir nåt fotande återstår att se. Det är inte därför jag åker dit. Idag har jag däremot fotat! Jag tänkte bege mig ut till en del av Smacken som jag aldrig tidigare besökt, och väl på väg dit så ringde finevän och undrade vad jag gjorde och vart jag var. Som av en lycklig slump så var han också i timrå-trakten, och vi gjorde sällskap. Tur var nog det, för hans bil var nog mer lämpad för väglaget än vad min hade varit. Blankis, jajjamen.

Det var ett fint ställe att fota på iaf. Det blev några solnedgångsbilder som inte blev helt skitdåliga, om jag får säga det själv. Finns fortfarande mkt att lära – jag har riktigt svårt för naturbilder, de blir oftast ”platta” och tråkiga, men idag blev de ändå hyfsade tycker jag. Roligt!

Solnedgång

Förutom det har jag inte gjort många knop idag. Förberett bilderna för min ”årliga sammanfattning” som jag inte kan låta bli att göra här på bloggen… :) Kommer på nyårsafton, om någon mot förmodan skulle vara intresserad.

Annars… Ja, nej jag har inget annat att komma med. Hej så länge!

Säg mig vad du tänker om detta

