Fotoinspirerad!

Jag fick en idé ikväll! Och nu är jag sååå himla taggad. Jag har förhoppningsvis även skapat lite ”taggning” hos syrran också, för som vanligt är det hon som kommer få bli offret ;) Det enda är väl att det kanske hade varit bättre som sommarfotografering, men vad tusan. Problem är till för att lösas. Och OM nu det här blir som jag hoppas att det kommer bli, så kan det bli riktigt nice. Mkt mer än så vågar jag egentligen inte säga, men ja… I’m exited!

Emma och Evelin

Bild från vårens vitsippefotografering, som hittills är en av mina absoluta favoritfotograferingar.

Om ca 5 minuter går vi alltså in på årets sista dag. För min del blir det inget speciellt firande, jag ska jobba till kl 20 (självvalt, ska tilläggas!) och därefter är väl planen att bege mig upp på norra framåt tolvslaget och spana in raketspektaklet. Med kameran i släptåg, givetvis!

Nu däremot, nu ska jag slå över på MTV och kolla på Guy Code. Freakin’ aaaawesome.

Hej på er.

Säg mig vad du tänker om detta

