Personligt

2013 i bilder

Den traditionella årssammanfattningen påbörjas in 3…. 2…. 1….!

I år blir det bara bilder. Så det så!

Januari

02 Februari

03 Mars

04 April

05 maj

06 juni

07 juli

08 augusti

09 September

10 oktober

Novemberbilden tillägnas Lillebror, som jag var tvungen att omplacera den 29/11. Jag saknar honom varje dag...
Novemberbilden tillägnas Lillebror, som jag var tvungen att omplacera den 29/11. Jag saknar honom varje dag…

12 december

Nu går vi vidare mot 2014 och ser fram emot nya härliga erfarenheten och bilder!
Gott nytt år!

Säg mig vad du tänker om detta

