Dag sju – en bild som du aldrig lagt upp

Dag sju – en bild som du aldrig lagt upp

Det är inte det minsta lätt att hitta en bild som jag aldrig lagt upp, speciellt om man ska räkna med alla olika typer av ”forum” som jag använt mig av för att visa bilder genom åren.

En vanlig bild

Såvitt jag vet är den här bilden helt ovisad. Kanske mest för att den inte alls är speciellt märkvärdig – jag tog den sommaren efter att jag precis skaffat kameran, så jag var fortfarande väldigt ovan vid den. Men det är en småtrevlig bild ändå. Tycker jag, åtminstone :)

Säg mig vad du tänker om detta

