Fototriss del 253: Tillsammans

Det var väldigt länge sedan jag trissade. Bloggar inte alls speciellt mycket nu för tiden, men fotar – det gör jag fortfarande!

Senast idag faktiskt. Jag var vid Bölesjön och fotade svanar, och det slog mig att de väldigt sällan var ensamma. De flesta höll ihop om grupper, eller två och två. Så gott som hela tiden jag var där. Så därför tänkte jag att det ju blir ett ypperligt bidrag tills veckans triss med temat: Tillsammans.

(Dessutom är svanar så mäktiga!)
Bilderna är klickbara

Svanar_ Svanar_-2 Svanar_-3

 

Om någon vill följa mina bilder utanför bloggen så rekommenderar jag Aliva Photography på Facebook :)

28 thoughts on “Fototriss del 253: Tillsammans

    • Tack så mycket :) Jag tycker väldigt mkt om den måste jag säga :) Men det är fortfarande en hel del kvar att lära känner jag.. :)

  1. Perfekta bilder till temat! Vackert! Här på norra Alnö ligger isen kvar, så här flyger de bara över… Svanar är mäktiga ja, men även dina bilder ;)

    • Tack så mycket :)
      Haha jaså är det så :) Men det kan inte dröja allt för länge innan isen försvinner där med
      Åh tack igen :)

Säg mig vad du tänker om detta

