Blogglivet

Med jämna mellanrum

Ibland dyker den upp. Lusten att skriva, lusten att blogga. Men som bevisat de senaste gångerna det inträffat så håller det ju inte i sig särskilt länge. Men man måste väl prova för att se vad som händer, kanske? :)

Det är mkt som händer nu. Både privat och inom jobbet. Vissa saker bra, andra saker mindre bra, andra saker närmaste läskiga, andra saker totalt neutrala. Problemet (?) är att jag inte kan skriva om en hel del av de här sakerna. Eller att jag inte VILL göra det.

Det är en knepig känsla. Förr var jag väldigt öppen med både det ena och det andra, och jag upplevde aldrig att det var nåt som kom tillbaka och ”bet mig i arslet”. Egentligen har jag ingen anledning att dölja saker nu heller, nu är det snarare det förgångna som jag vill ”hemlighålla”. Fast ändå inget. Det som varit har gjort mig till den jag är, och jag är SÅ mkt starkare nu än för några år sedan. Och det är jag stolt över. Jäkligt stolt, faktiskt.

Så vem vet. Jag kanske börjar blogga igen. Relativt öppet. Jag har trots allt inte särskilt mkt att dölja!

Selfie-12

PS. Det jag vill ”dölja” kommer som tidigare finnas i lösenordsskyddade inlägg. Enkelt och bra!

Säg mig vad du tänker om detta

