Nu kör vi igen!

Det här med sporadiskt bloggande, det verkar vara min grej.

So, let’s just dive in. Jag är singel igen, och tillbaka i min lägenhet i Sundsbruk. Det känns riktigt bra faktiskt. Självklart är det aldrig kul med ett uppbrott, och känslan att inte träffa ”familjen” varje dag tar ju lite tid att vänja sig vid, men det var rätt beslut att ta. Jag hade inte rätt känslor, och jag mådde inte bra där uppe – mer än så tänker jag inte gå in på det. Mer än så behöver ingen annan veta. En sak kan jag dock villigt erkänna: Jag saknar Emil så mycket att det gör ont i hela kroppen. Men sånt är livet, det är ingenting jag kan göra något åt…

Söndag med familjen-10

Älskade pöjk

Nu ska jag fortsätta ta tag i livet härifrån istället. Fortsätta jobba för att må bättre i skallen och komma tillbaka till jobbet, och börja röra på mig lite mer, och få kropp och själ att må bra tillsammans. Jag har INGEN brådska att träffa någon ny, det var inte därför jag gjorde slut. Nu är det fullt fokus på mig som gäller!

Sommaren kommer fortsätta i fotografins tecken. Jag har sex Onsdagsbus kvar att fotografera, jag ska fota watercross i Bergsjö, Gymkhana Drift i Östersund och Drift-SM-finalen på Sundsvall Raceway och förhoppningsvis blir det väl nåt besök i studion eller någon annan porträttfotografering också. Den som lever får se.

Och leva – det har jag tänkt fortsätta med! ;)

Säg mig vad du tänker om detta

