En sån där lista

Är du..

Arrogant: Inte vad jag vet

Osäker: Ibland

Trött: Rätt så ofta

Intressant: Jag kanske har mina intressanta dagar, vem vet

Smart: Stundvis

Barnslig: Fläckvis ;)

Liten: Inte det minsta

Lätt: Ehhh…?

Skoltrött: I’m not in school ju!

Rolig: Jag skrattar åt mina egna skämt åtminstone ;)

Pratglad: Beror på vem jag pratar med :)

Frågvis: Nej det är jag väl inte?

Organiserad: På jobbet, ja. Hemma, neej

Hälsosam: Inte direkt

Blyg: Beror på situationen.

Attraktiv: Haha no comments.. :)

Lätt uttråkad: Jo så är det nog

Vegetarian: Nej så långt ifrån man kan komma

Besatt: Av vadå…?

Pålitlig: Ja, det hoppas jag

Filosofisk: Njäe.

 

 

Har du..

För många vänner: Absolut inte

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Kan väl finnas en eller två kanske… :P

Färgat håret: Ja

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Inte en enda. Inte ens hål i öronen

Egen dator: Ja

Gjort bort dig rejält: Haha ja givetvs

Bra självförtroende: Nej

Komplex: Ja

Kysst någon: Japp

Haft sex: Nej, är oskuld. (Noooot.)

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Jepp

Dumpat någon: Yes

Stulit någonting: Japp. Pennor i mängder!

Gjort något olagligt: Mja, har väl kört för fort ett par gånger o så.

 

 

Vem..

Saknar du: Lillebror. Emil. Mina vänner i Jönköping

Vill du döda: For me to know… :)

Rörde dig sist: Världens bäste finevän.

Slog du sist: Har nog aldrig slagits.

Kramade du senast: Räknas katten? Annars finevän.

Kysste du senast: En korthårig herre whos name shall not be named :)

Skrev du till sist: Niklas

Vill du vara som: Don’t know

Sårade dig sist: Jag väljer att vara tyst här.

Vill du bli galet full med: ”Galet full” intresserar mig inte så speciellt mkt längre.

Gjorde dig riktigt glad senast: Oj. Det var ett tag sedan jag var ”riktigt glad”. Men varje gång jag ser riktigt bra drifting på buset blir jag sprudlande glad. Sist jag bokstavligt talat hoppade upp och ner av glädje var när jag fick klartecken till ackrediteringen till Gymkhana Drift!

Fick du sms från senast: Haha reklam-sms från Kappahl

Ringde dig senast: Finevän

Ska du gifta dig med: –

Får dig att skratta: Det är ju så många så det inte ens går att börja nånstans. Men syrran är ju en av dem iaf =)

Säg mig vad du tänker om detta

