Dagbok

Nu är Åskar här och bråkar igen!

Fy tusan. Jag tycker verkligen inte om Åskar… Nu har jag ändå varit väldigt förskonad i år, detta är nog första riktiga besöket från Åskar den här sommaren. Något jag är otroligt tacksam för… Men ja… Nu dundrar det för fullt. Strömmen har blinkat till 2-3 ggr. Om det skulle bli strömavbrott så gör det mig inte så mkt, mobilen är full-laddad och jag ska ändå jobba imorn, så alternativet att sova (hrm… jo för det har jag ju lätt för.. haha) tidigt är ju ett alternativ.

Aja, vi får väl se. Onödigt att måla fan på väggen i onödan, men jag gillar VERKLIGEN inte Åskar. Så jag tror jag går och gömmer mig under täcket tills han tagit sina dunder och brak och gått hem.

Bildkälla

(Det enda som får mig att vilja gilla Åskar: Jag skulle mer än gärna kunna fota blixtar. Det hade varit helt otroligt häftigt. Men det är ju lite svårt när man är rädd skulle man ju kunna säga. Det krånglar till det hela)

